יום שישי

שלום לכל הגולשים!!!

אני מאמין שבכל רחבת ריקודים צריך להיות מוזיקה מגוונת, כמובן שהגיוון חשוב מאוד אך לא פחות מקריאת הקהל , מעל 15 שנים בענף המוסיקה אני שולט ברוב הסגנונות, וכמובן שרכשתי ידע רב בתחום האירועים ומועדונים מתעדכן במוסיקה העכשווית והכי חשוב טעמו של הקהל.

כל הפקה וחתונה שלי היא בעצם אירוע יוצא דופן בפני עצמו, תמיד מחדש ומפתיע עם ניסיון קריאת הקהל שלי והכי חשוב שהקהל נהנה רוקד ושמח ברחבת הריקודים.

עוד דבר נוסף וחשוב שבפגישה של תוכנית הערב שלכם אני ינחה אתכם לגבי כל חלק באירוע ובנוסף אקשיב לרצונכם לגבי בחירתכם ואיישם זאת על רחבת הריקודים.

במשך כל שנותיי כתקליטן במסיבות חתונות ואירועים צברתי ניסיון רב בקריאת הקהל (וזהו הדבר הכי חשוב במקצוע).

וניסיון זה נותן לי ליצור זרימה ואוירה מוזיקלית בלתי נשכחת ברחבת הריקודים. וזה מביא אותי למקסס לכם את האירוע בזוויות הכי מושלמת.

אוהב ונהנה וחי את הקהל,וזה הדבר הכי חשוב לי,כי ההנאה שלי היא השמחה שלכם.

ישראל יעקב

 d.j. israel.y
050-4477095
אימייל - israldj1@013.net  
ושניפגש רק בשמחות.

אין תגובות: